دانلود فصل اول شهرزاد

Download Shahrzad series 400x400 - دانلود فصل اول سریال عاشقانه شهرزاد

دانلود رایگان کامل فصل 1 اول سریال ایرانی جدید شهرزاد کم حجم

دانلود سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود همه قسمت های سریال زیبای شهرزاد فصل اول

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب .

سال ساخت: 94-93

کارگردان : حسن فتحی

نویسنده: حسن فتحی و نغمه ثمینی

تهیه‌ کننده: محمد امامی | ژانر: درام – عاشقانه

سرمایه گذار ها : محمد هادی رضوی و محمد امامی

شمار بخش ها: 28 | شرکت پخش: تصویر گسترپاسارگاد

بازیگران سریال شهرزاد:

ابوالفضل پورعرب ، علی نصیریان ، شهاب حسینی ، ترانه علیدوستی ، مصطفا زمانی ، مهدی سلطانی ، محمود پاک نیت ، پریناز ایزدیار ، هومن برق نورد ، رضا بهبودی ، امیرحسین رستمی ، گلاره عباسی ، فریبا متخصص ، سهیلا رضوی ، غزل شاکری ، ناهید مسلمی ، فرخ نعمتی ، رامین ناصرنصیر ، نسیم ادبی ، امیرحسین فتحی ، جمشید هاشم پور ، مینا وحید و …

خلاصه داستان شهرزاد:

خلاصه داستان: سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و با هنرمندی بازیگرانی چون ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی و مصطفی زمانی ساخته شده است. تهیه کننده سریال شهرزاد بر عهده سید محمد امامی است اما در کنار آن سید محمد هادی رضوی نیز به عنوان سرمایه گذار هزینه های سریال شهرزاد را بر عهده دارند.

داستان سریال در دهه ۳۰ خورشیدی و در تهران قدیم رخ می دهد. رخداد هایی درام ، توام با عشق و محبت پس از کودتای ۲۸ مرداد ! شهرزاد یک سریال تاریخی است که برای شیکه پخش خانگی تولید شده است. سریال شهرزاد پر هزینه ترین سریالی است که تاکنون برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است. سریال شهرزاد دوشنبه هر هفته ، توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد توزیع و پخش می گردد.

سریال‌ های مدار صفر درجه ، زمانه ، شب دهم ، میوه ممنوعه ، زمانه و … از آثار حسن فتحی است که در تلویزیون پخش شده اند که همگی از محبوبیت خاصی برخوردار بودند و این مسئله به پروژه شهرزاد هم رسیده است تا جایی که برخی سریال ایرانی شهرزاد را رقیبی برای سریال های ماهواره ای می دانند.

اخبار و حواشی: شهرزاد با عنوان قبلی روزی روزگاری عاشقی یک مجموعه ویدئویی در ۲۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی محمد امامی در ۱۳۹۳ است. داستان سریال «شهرزاد» در دههٔ سی خورشیدی می‌گذرد. داستانی که روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است نغمه ثمینی و حسن فتحی آن را نوشته‌اند. ترانه علیدوستی، علی نصیریان، شهاب حسینی و مصطفی زمانی ایفاگر نقش‌های اصلی این مجموعه هستند.

سریال «شهرزاد» به کارگردانی «حسن فتحی» و بازی «ترانه علیدوستی»، «شهاب حسینی» و «مصطفی زمانی» یک سریال عاشقانه است که برای پخش خانگی تولید شده است. داستان سریال شهرزاد از زمان کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد. سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان خاطره‌انگیز ایران، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند. این سریال همزمان در کشور آلمان نیز نمایش داده می‌شود و به همین مناسبت در روز ۲۰ مهر ماه مراسم فرش قرمز با حضور بازیگران و دست اندر کاران این سریال در شهر «کلن» آلمان برگزار شد. «سید محمد امامی» تهیه کننده این سریال ۲۶ قسمتی است و «اسماعیل عفیفه» مجری طرح آن است. «شهرزاد» سومین محصول تصویر گستر پاسارگاد است که پیش از این سریال موفق «شاهگوش» و «ابله» را تولید کرده. حسن فتحی که افزون بر کارگردانی سریال «شهرزاد»، نویسندگی آن را نیز انجام داده، پیش از این مجموعه‌های پهلوانان نمی‌میرند، میوه ممنوعه و مدار صفر درجه را ساخته است.

همکاری محسن چاووشی و علیرضا قربانی

محمد امامی (تهیه کننده شهرزاد): برای تیتراژ سریال از علیرضا قربانی بهره برده‌ایم و برای کلیپ‌ هایی که ساخته‌ایم و هر کدام بر اساس شرایط مختلف منتشر می‌شوند، از همکاری محسن چاووشی استفاده کرده‌ایم.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

شهرزاد از چهارشنبه 22 مهر 94 پخش می شود. در دی وی دی آن هر بار بخشی از سریال برکینگ بد نیز هدیه داده می شود.

Shahrzad E01 - دانلود فصل اول سریال عاشقانه شهرزاد

دانلود سریال شهرزاد فصل اول 1

Shahrzad Poster new 500x333 - دانلود فصل اول سریال عاشقانه شهرزاد

shahrzad series poster 5 500x270 - دانلود فصل اول سریال عاشقانه شهرزاد

پایان قسمت های شهرزاد: پایان قسمت های سریال هم بسیار زیرکانه است به گونه ای که مخاطب را برای تماشا و خرید قسمت بعدی شهرزاد ترغیب می کند. با این وجود ، دانلود غیر قانونی سریال شهرزاد توسط مخاطبان می تواند ساخت فصل دوم شهرزاد را با هاله ای از ابهام روبرو کند. فقط یک بیستم مخاطبان ، سریال شهرزاد را به صورت قانونی تهیه می کنند و این زنگ خطری است برای شبکه نمایش خانگی کشور

shahrzad series poster 4 500x270 - دانلود فصل اول سریال عاشقانه شهرزاد

هدف سازندگان سریال شهرزاد: سازندگان سریال شهرزاد بیش از آنکه به دنبال سود سرمایه ای برای خود باشند ، یک حرکت هماهنگ را با رسانه ملی به عنوان جریان مکمل آغاز کرده اند و با باز نشانی هویت شبکه نمایش خانگی ، تعریف درستی از این شبکه را ارائه داده اند. پس می شود به جای تخریب آن ،سازندگان شهرزاد را طوری تشویق کرد که باعث افزون شدن دلسردی شان در شبکه نمایش خانگی نشود تا جایی که سریال شهرزاد را به عنوان اولین عامل تقویت کننده فرهنگ و هنر کشور در این حوزه به یاد بسپارند.

shahrzad series poster 2 500x270 - دانلود فصل اول سریال عاشقانه شهرزاد

آهنگ سریال شهرزاد: موسیقی و آهنگ های سریال با همکاری محسن چاوشی ساخته و پرداخته شده است. سریال شهرزاد از محسن چاووشی برای کلیپ ها و تیتراز سریال که این روز ها جزو محبوب ترین آهنگ ها محسوب می شود ، بدل شده ، بهره برده است.

shahrzad series poster 3 500x270 - دانلود فصل اول سریال عاشقانه شهرزاد

نظر مخاطبان سریال شهرزاد: جناب حسن فتحی یک عاشق تمام عیار بوده که اینقدر عشق های پاک و به دور از پلشتی را به زیبایی به تصویر کشیده است. این روزها با دوستان که صحبت می کنیم ، هر کسی عشق پاک داشته باشد ، حتما از شهرزاد و مقایسه حال واحوال خودش با آن سخن می گوید و با دلتنگی های شهرزاد گریه می کند. یاد صحبت پدر فرهاد می افتیم که می گوید : « همیشه قسمتی از معشوق در وجود عاشق میمونه ».

Shahrzad Series Poster 7 500x270 - دانلود فصل اول سریال عاشقانه شهرزاد

 

و در اخر همچنین ببینید :

دانلود فصل دوم ۲ سریال شهرزاد رایگان

دانلود فیلم سلام بمبئی

دانلود سریال عاشقانه همه قسمت ها رایگان

دانلود فیلم گشت ارشاد ۲ دوم رایگان

با عاشقانه به روز باشید


دانلود سریال شهرزاد

DOWNLAOD

به این پست چند ستاره میدهید ؟ رای بدید
[کل: 0 میانگین: 0]
  • 14 می 2017
مطالب مشابه
دیدگاه بگذارید 0